Virksomhedsblog hvorfor din virksomhed bør have en blog

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på linkedin
LinkedIn
Del på pinterest
Pinterest
  1. Markedsføring med lave omkostninger
  2. Udbyg virksomhedens søgeord
  3. Hav alt indholdet på din hjemmeside
  4. Skab flere kunder
  5. Skab et godt brand

Markedsføring med en blog har lave omkostninger

Grunden til at denne form for reklame har lave omkostninger er at der ikke er så meget spild. Dette fordi at en potentiel kunde selv søgte efter netop det blogindlæg de fandt.

Når din blog og indlæggene er betalt så ligger de til visning om og om igen. De kræver ikke megen vedligeholdelse for at bibeholde deres plads.

Udbyg din hjemmesides søgeord med en blog

Hvert blogindlæg i din virksomhedsblog er et sæt søgeord for sig. Derfor bliver det muligt at stå tilbage med mange flere relevante besøgende på din hjemmeside.

At have alt indholdet på din hjemmeside.

At være synlig med alt hvad du beskæftiger dig med og have det specificeret ud på din hjemmeside er naturligvis godt. Du vil få et meget stærkere domæne fordi at du har indholdet til de besøgende. De hopper altså ikke nær så let væk fra din hjemmeside og det er godt for din rangering i resultaterne

Skab flere kunder med blogindlæg

Flere besøgende skaber flere der vil købe noget. En blog ikke vil skabe mange flere besøgende på din side.

Branding - Skabe sig et godt brand med en blog.

At være til stede og være velkendt i en branche vil være at brande sit virksomheden. Det vil være velkendt og synligt at du har den korrekte viden om det emnet i den branche du er i.

 

Det er i højere grand nu om dage at indholdet skal være til stede på din hjemmeside der er afgørende for at siden får succes. 

XML Sitemap